You can't change the past, but you can ruin the present by worrying about the future

True true men vad fan gör man när "the past" keeps haunting you? Det suger att veta, det suger att du berättade samtidigt som det var bra...men det suger fortfarande! Det suger att "det" fortfarande är en del av ditt liv och att jag står som en fånig åskådare och hoppas du ska ta ditt förnuft till fånga! Känner mig aningen grinig för tillfället, det går över men så länge detta fortgår kommer mitt dåliga humör fortsätta att komma tillbaka...om och om igen!

Varit i Långserud en sväng och plockat i pappas lägenhet :) Satte igång kyl och frys, stoppade in porslin, bestick och grytor...fixade en del på dass också, så nu kan farsgubben komma hem till ett hyffsat bonat nytt hem :D Duktig jag *mallig smiley*

Typ 5 minuter efter att jag last Engla så gick babyvakten igång....dunk, dunk, dunk...Ungen låg och sparkade i spjälorna som en besatt och höll nog säkert på i 5 minuter...Får man inte ont liksom?! Åååh hon var så söt idag, vi sjöng "En kulen natt" och Engla har lärt sig alla rörelser nu...Min lilla älsklings gumman!!! För att markera att det är den sången som gäller sjunger hon "båååt, båååt" och styr med händerna...(som dom så fint sjunger) Värsta bästa tjejen :) Tänk att man kan känna sådan stolthet över en sån liten rackare...Älskar verligen att vara mamma till dig min ängel!

Tommy spelar i kväll, hoppas det går bra. Han har inte hört av sig nå än så jag antar att han fortfarande håller på?!




Jaja, whatever, nu måste jag äta nåt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Det var värst...det bara smattrar inlägg ju =) Kul! Puss.

2009-09-04 @ 22:05:56
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahahaha jaa, hon har fått blogg nojja nu, men det är gött det så vi har något att läsa :D:D



<3<3

2009-09-05 @ 17:41:36
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0