"Im feeling kind of sick"

Engla spyr -,- Jag som helt ärligt tänkte att vi skulle klara oss. Lär väl inte dröja länge innan jag också spyr kan jag tro :S

Hade finbesök här på trappen igår kväll :) Frida kom förbi och skulle hämta lite saker i bilen men jag körde upp henne istället så hon fick med sig allt. Lilla gumman min vad vi har saknat dig :)

Saknar någon annan med :( På fredag dådådådå kommer du igen :) Dumma veckodagar, skynda dit nu!!! Men tänk om jag inte börjar spy förrän i morgon, då stämmer det inte med 48 timmars skiten och då får inte älsklingen komma hit. Han får inte få magsjuka inte...

Nu måste jag gå och försöka ta hand om fisan lite. Hon sitter i soffan och dricker yoghurt, hoppas det kommer ur andra änden på henne sen. Stackars lilla gumman  min.

Pussi alla

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Fy vad hemskt med magsjuka, hoppas att Engla mår bättre och att du klarar dig.

PUSS ♥

2010-04-28 @ 17:47:42
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0