“It takes a long time to grow young.”

Vilken dag...Oj, oj, oj!

Vaknade 9.00 och försökte få upp Jimmy ur sängen som givetvis inte alls ville gå upp. Fräste och snäste gjorde han när jag drog av honom täcket gång på gång...(Han som har SÅÅÅ bra morgonhumör)!!!
Klockan 10 kom Tommy och lämnade Engla sen var cirkusen i full gång. Jag plockade fram kläder till Engla, bad Jimmy passa henne medan jag åkte till Linn för att hämta henne så vi tillsammans kunde åka upp till Bänterud för att hämta min bil som mamma hade. Linn for först med Volvon och jag efter i Audin. Kom inte mer än ut på vägen så....döööööööd Audi :( Tutade som en besatt till Linn men hon hörde mig naturligtvis inte. Bensinstopp :O
Ringde Linns telefon, Misha svarade och kom ganska fort med en dunk bensin.

Väl hemma igen skulle jag duscha och vi skulle ju försökt komma iväg innan 12...klockan var nu 11.55. Kalaset började 14.00 :O Duschade, sminkade mig, på med kläderna, in till stan, handlade det jag skulle ha och sen ut till Väse. 15 minuter försent men vi kom ju fram i alla fall.

Kul att träffa alla släktingar igen tyckte jag :) Farmor stackaren såg mest förvirrad ut och när jag sa att hon fyllde 90 år skrattade hon bara och skakade på huvudet...hahahahaha :D

Tyvärr glömde jag kameran så jag får flirta lite med min kära familj och få lite bilder :)

Ska snart lägga fisan nu. Hon är lite sliten efter dagen bravader :) Älskarälskar!

Ha det bra! Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0