“Three jolly Farmers / Once bet a pound / Each dance the other would / Off the ground.”








+ Misha!



Heeeeej!

Hmm, har inte alls haft varken ork, tid eller lust att skriva nåt här den sista tiden. Händer en massa saker hela tiden...:O

Igår var jag, Jimmy, Misha och Anthony på Guterud och tittade på Kossebebisar och Anthony körde traktor med Jimmy :) Han var inte speciellt överförtjust faktiskt men det var nog för att traktorn var igång...haha :P

Engla har varit hos sin far i helgen och kommer hem om ett par timmar, SAKNAR!

Var i Karlstad igår, först till pappa och Soffe och sen vidare till älskade syster Nadja och Christoffer. Vi snackade lite skit och sen åkte vi vidare hemåt.

Ja jag inser hur uruselt detta blogginlägget blev nu men jag orkar verkligen inte bry mig....

Ha det bra! Pussi!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0