"When love is not madness, it is not love"

Somnade på soffan inatt...Som vanligt när jag är själv. Klev upp igen vid 7 och har pysslat sen dess. Engla vaknade runt  8 och kom väl upp runt 8.15 för frukost. Kokade ägg och åt kaviar och ägg macka :) Gott Gott!

Estelle har börjat spy. Är väl Linn och Misha som smittat henne. Ska ringa bort till dom där smitthärdarna och se hur det är idag. Hoppas ingen lyckats få in någon bacill här bara, både jag och Engla är ju iofs hyfsat pigga så förhoppningsvis klarar vi oss.

FisLisa springer omkring här och är söt som vanligt. Gaaaah älskar grymt mycket!!!

Kaviar på heeela tröjan typ :D

Myser på golvet...

Finaste ungen i världen helt enkelt och jag älskar dig! <3

 

Håller på att sakna ihjäl mig. Gör ont i hjärtat när du inte är här! <3 <3 <3

 

Pussi alla!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0