"Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget"

Galet trevlig dag. Det var avslutningsfest på jobbet idag. Jag och R var bjudna trots att vi bara är timvikarier :) Kändes bra. Var skitroligt att få träffa honom igen med. Saknat honom som busen. Snacka skit och röka :D Hoppas på att jag ska få mer jobb i samband med de gamlas flytt så jag hinner träffa var och en lite extra :) Kommer sakna dom med som bara den. Fick reda på att en av mina favoriter gått bort med. Jobbigt var det.
Käkade god mat och babblade mest under hela tiden där borta. Kändes skönt att få komma dit och vara "gäst". Blev serverad liksom :)

Imorgon fyller T år så då ska jag och Engla in imorgon eftermiddag/kväll och fira honom lite.

Baben är ute ikväll så jag har ingen att prata med nu på kvällskvisten. Får väl helt enkelt bli en film eller nåt. Den andra baben kan jag ju iofs prata med annars...gött att ha mina gosiga vänner som alltid ställer upp om jag känner att jag måste prata så tack till er....fina fina babe-r hahahaha.

Måste styra upp detta med min, A, E och R och vår fest med. Kände idag att det måste hända något snart. Saknar er alla så jag spricker snart :( Sååå, jag är ledig nästa helg alltså 19, 20 och 21 så snälla hör av er om ni mot all förmodan är lediga då...please *hundögon* Då kommer sötJimmy dessutom så då kan vi ju ställa till med riktigt partaj.

Pratade med B en sväng via sms idag med. Han tyckte också vi skulle hitta på något snart tillsammans med hans fina R och dom andra gosiga :) Saknar er med så jag håller på att dö.

Helt plötsligt känns det som om jag har ett umgänga vilket är helt underbart. Har nog varit lite instängd i mig själv förr men nu orkar jag inte med sånt längre. Måste ju leva livet liksom.

Engla-älsklingen somnade så fint så fint nu på kvällen. Go ungen har varit beskedlig idag tycker jag. Älskar henne såååå mycket. Låter kanske inte så alla gånger men det borde ju alla förstå i alla fall hoppas jag :)

Zorro och jag ska gå ut en sväng nu snart tror jag. Han behöver kanske kissa?! Vet inte jag, han bara ligger här som en död varg och snarkar :) Drömmer gör han med...sååå söt :)

Sååå, en bra dag med en glad Sandra. Behövdes nog kanske efter alla neg-inlägg den sista tiden :)

Saknar mina systrar med btw...älskar er!

Pussar alla!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja gillar skarpt =D åh du vet ja ringer och tjötar på så tiden bare flyter iväg =D

2010-02-10 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0