“Tears are words the heart can't express”

Har så mkt att skriva men vet inte riktigt hur mkt av det jag ska skriva här. Vill helst inte spy ur mig en massa när, du och du och du och ni och du där läser. Får kanske skaffa mig en stängd blogg för enbart vänner men....neeeeh, orka liksom. Skiter helt simpelt i att skriva ala de där sakerna.

Fick hem kontrakt på posten idag och alla grejerna då förstås :) Mycket nöjd med detta är jag. För övrigt älskar jag posten just idag, menar då posten som i POSTEN :) Mitt brev hade landat idag :D

Ser inte fram emot morgondagen lika mkt dock, nödslakt eller vilka det nu var kommer tidigt imorgon förmiddag och jag har världens ångest. Vill inte visa kusarna det men det är svårt när magen drar ihop sig och jag knappt kan andas. Tänk att det ens skulle behövt tagit så lång tid innan de kom hit. Stackars gubben har stått där ute hur länge som helst :( Det värsta är väl att jag ska vara med imorgon...inte för att jag måste utan för att jag känner att jag är skyldig dom det. Att vara där och försöka lugna. Kommer antagligen hålla mig jävligt kall under tiden men hur jag reagerar efteråt vill jag inte ens tänka på....

T kom nyss och bjöd minsann på mat :) Det tackar vi för. Gott var det med :D
Nu ska jag försöka underhålla barnen innan Linn kommer tillbaka hem.

Ha det braaaa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Vill bara tipsa om min filmblogg http://fidixx.blogg.se/filmtajm

Vet du någon mer som gillar film så tipsa gärna dem om min filmblogg.



/Frida

2010-02-17 @ 03:58:52
URL: http://fridanounou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0