"´Cause i got you, baby (cavie)"

Seriöst mycket snö ute. Sitter och dricker kaffe och väntar på att sommaren bara ska infinna sig men då lär jag nog vänta ett tag känns det som ^^

Bara de plogar vägarna...Ska ju hämta gullponken i Knöstad och sen in till stan för att handla lite. Måste ju ha mat hemma. Tur att min halvnorske vän gör dagarna lättare....det kan behövas nu när jag sitter och väntar.
Vill att de här hemska dagarna ska gå fort så jag får reda på hur det blir med allt :S

Så Booo kom inte hem förrän kl 5 imorse eller nå :O Galning där :D Men jag antar han hade haft kul då :) *Saknar* Men snart, snart, snart :D

Sascha, I read your blog everyday but i cant comment :O Anyway, i just wanna tell you that i am here for you, always. You´r sucha good friend and i want you to know how much i appreciate that :D Talk to you later today :)

Nu så ska jag gå ut och skotta snö :S Måste få ut bilen, tanka den på nå vis och sen hämta halvnorsken ;)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: sash

oke honey... i understand and thx...talk you later ;) jag älsker dig!!!

2010-02-19 @ 19:42:26
URL: http://saschageyzers.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0