Disney on Ice och annat töl

Hmm...för er som sett Kejsarens ny stil eller den serien på Disney channel har antagligen sett avsnittet där Kuzco ska ta han om lamorna som förvandlas till demonlamor varje gång Patcha vänder bort huvudet...Well, Engla är en sån lama! Ena sekunden är hon söt och underbar och i ett naft förvandlas hon till en skrikande liten best som gör allt som står i sin makt för att krossa mig...:O Barnet hänger helt ärligt upp efter väggarna och bara vrålar när hon inte får som hon vill.

T var här och hälsade på en sväng förut. Engla var måttligt road. Att bråka och hitta på bus med kusin Anthony var ju faktiskt 10 gånger roligare ^^ Och busat har dom gjort....att döma av Englas rum så lär bomben i Hiroshima varit rena barnleken....Demonlamor båda två tror jag.

Zorro gubben är så himla lugn och duktig. Svårt att tro att han inte är ett dugg van vid barn. Dom faller, klättrar och springer över honom och han lyfter inte ens på ögonen. Helt otroligt vad fort han verkar ha kommit in i detta. Han har ju inte ens varit här en vecka än ju ^^

Hmm, liten listgrej nu kankse?

- Jag gillar Disney on Ice :)
- Mina systrar och deras pojkar är bäst, älskar dom så himla mycket allihop
- Engla är en söt demonlama (bara för att släta över mitt gnäll ovan lite ^^)
- Pappas volvo är cool som startade så fint idag :)
- Jag saknar Jimmy
- Jag kan inte sluta tänka på vad ena baben sa igår
- Jag får ont i magen av att se dig...
- Min näsa mår lite bättre idag
- Zorro är sötast i världen förutom Engla
- Min mamma och pappa är knäppa men bäst ändå
- Jag har svårt att förstå mig på vissa människor
- Jag pratade med lellsmöla igår och hade värsta bästa samtalet
- Jag vet en spännande hemlis
- Jag tror att Engla blev utbytt på förlossningsrummet, det här barnet har 3 meter långa armar
- Jag vill ha en ny tv
- Jag dör om inte sommaren kommer snarast
- Jag hatar äckliga, lösa och falska människor
- Jag ska utbildning nästa helg :S
-Såg en het mage på Fbk arenan igår...^^


Nej lägga in bilder från vår lilla Disney tur nu :D

På väg mot Karlstad, gifflar är gott .D

Engla tyckte också om ^^

Vi poppade fett mycket nostalgi låtar...

Linn visar några moves ;)

Estelle tyckte nog att vi var jobbiga ^^

Frida är sötast!

Underbara allihop

Mer underbaraste..

<3

Lejonkungen

Lilla sjöjungfrun

Musse och gänget

lilo och Stitch

Mer kommer att finnas på fb för er som är intresserade av halvkassa foton :)

 

Lovelove



Kommentarer
Postat av: Lollo

JAG GILLAR =) hehe

2010-02-07 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0