"Vare Linn som kom med denna faaaarelsen?" Quote, pappa!

Meeen, Sandra har ont i halsen -,- Inte braaa. Åååh Linn och hennes baciller ;) Englabarnet vägrar sova. Zorro vägrar låta mig gå in till henne (gör jag det ylar han som en varg) och jag är trött :S Har inte ork eller lust att göra någonting faktiskt.

Baben klarade sitt prov alldeles utmärk, vilket jag visste redan innan. He´s a smart one ^^

Var ute och sprang i meterhög snö förut, det var spännande med halsen och allt. Blev skittrött och fick naturligvis ännu mer ont i halsen men "lillkillen" verkade nöjd så då får jag vara det med :) Ska försöka få hem sladden till papis digitalkamera så jag får ta lite kort och lägga ut på honom. Har hittills bara kortet som dom hade på annonsen men det duger kanske ;)

Söt killen!

 

Pratade med T igår med...barkade ut som vanligt men antar att jag får knipa käft och gilla läget även detta läge inte är allt för mycket att gilla. Känner mig överkörd och arg men vad ska jag göra åt saken liksom? Jag är bara så trött på att vara den som hamnar i skiten och får allt det jobbiga trots att det inte är jag som satt mig själv i den här sitsen -,-

Har en massa viktiga samtal jag skulle behöva ringa men svårt det när Engla inte sover och dom vägrar svara på sin jävla upplysning för att alla linjer är upptagna -,- Idag stänger dom tidigare också...jävla oflyt hele tia!

Funderar på att köpa lägenhet på varmare breddgrader...fortfarande! Frågan är bara vart *tänk, tänk, tänk* Lite hjälp av er kanske inte skulle skada?!

 

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0