2009 är över, lista!

Just idag känns det som om 2009 kan försvinna men sen tänker jag efter på allt det fina jag upplevt och alla de underbara människor jag träffat...ni får mig att må bra!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Avger aldrig några så....nä



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej


5. Vilka länder besökte du?
Inga, Sverige is tha shiiiit...fast nu skoja jag bara :S

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Bättre självkänsla

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 april :), 26 december :), 31 december :(


8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen tror jag...

9. Största misstaget?
Litat på DIG, låtit mig själv bli sårad

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope.

11. Bästa köpet?



12. Vad spenderade du mest pengar på?

Engla

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Milo-Ayo, The baseballs-Umbrella och Rodney Atkins-If you´r going through hell

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, finns vissa saker som gör mig så ledsen att de kommer lämna ärr för alltid och andra saker som får mig att klara av ledsamheterna!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Massor.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit mig själv blivit sårad!

18. Hur tillbringar du julen?
Med min fina familj som varje år!

19. Blev du kär i år?


20. Favoritprogram på TV?
Nip/Tuck och Grey´s anatomy <3

21. Bästa boken du läste i år?
Har helt ärligt inte läst en enda :O

22. Största musikaliska upptäckten?
The Baseballs

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

En eltandborste

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med min famij

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja men det har varit underbart ändå tack vare mina nya vänner, min fina familj och framförallt min vackra dotter!


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mer ledsen och lättsårad

29. Vad fick dig att må bra?
ENGLA, min familj och mina fina vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på sånna har jag då aldrig varit :P

31.Vem saknade du?
DIG! Krister och en hel hög med vänner!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Angelica, Emma, Roine, Misha, Christoffer, Diana och Robert, Benny och Rebecca och Sara! Tack!

Du gör mig hel, Älskar dig Engla!

Shiiiit vad jag älskar dig unge!

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Puss på dig vännen! Jag gjorde samma lista och gissa vilka jag skrev på sista frågan. ;)

2010-01-01 @ 18:28:51
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0