“No one needs a vacation more than the person who just had one.”

Hemma från Hurghada inatt då. Urk, hade det inte varit för fislisa så hade jag kunnat stanna där jämt. Vilken värme! Tar med henne ner snart kanske? Vet inte alls jag.
Har haft en underbar resa...lägger väl ut lite bilder ;)

Jag och Hany. Han jobbade på Spicy där vi åt för jämnan :)

Hmm...onykter Sandra men Ahmed :)

Oj, Alaa och pappa. Vet nte om papi fått för mkt innanför huvan ;)

Vår pool som låg precis utanför :)

Nya Marinan, vackert som bara fan :)

Pyramiderna i Giza, så vackra så :D

Så här fint gjorde städaren på min säng nästan varje dag :)

 

Nej usch så trött jag är. Fåe ta och lägga in fler bilder imorgon eller nåt :)

 


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Ser ut som att du haft det härligt gumman.

Men var det inte jobbigt att ha allt det i sängen varje kväll, blir ju en del att plocka bort.

Kram

2010-01-26 @ 06:26:46
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0