"Just look into my eyes and realize that i´m way better than you"

Vilket förbannat krångel det var innan jag hamnade på rätt ställe idag då...ojoj. Stackars Siv var nog alldeles kollrig när hon bokade in mig för jobb idag. Hahahaha! Kvällen var kanon i alla fall. Jobbade med G.B och R.M, gillart! Åkte till T en snabbis efteråt och fick kaffe och babbel en stund, tankade, åkte hem, åkte till Linn och fixade med pissemissarna, hem och ut med Zorro, upp, steka Kina-Mix och sen hiiiit. Ja datanörd!

Ska snart gå och duscha och sen plocka lite eller tvärtom, hur som så kommer  Englis tidigt imorgon bitti med sin far så sova lär jag göra snarast!

Ont i halsen och en jävla jobbig hosta har jag...störigt som fan! Vill vara frisk och kry :C Vill jobba massor, massor, massor med. En viss liten apa har minsann tagit alla timmar på ett inte så tillåtet sätt vilket jag inte tycker om men ingen säger ju nåt om det så jag antar hon får göra så då, även om ingen annan får det -,-

Måste fixa håret igen snart...när min eländiga utväxt kommer ser jag fan skallig ut vilket är mindre fint. Vill inte vara rödblond -,- Hatar det obeskrivligt mycket...ååååh. Gnälligt inlägg vart det...höhöhöhöhöhö!

Ja det kan ni minsann ha...det är ju bara 5 stycken som kommenterat mitt förra inlägg trots att jag skrev så vänligt och snällt och bad om kommentarer. Ni som gjort det ska ha stor kram och tack för att ni visar er :D Och ja Monika, jag ska ringa, lovar....:) Snart, snart :) Saknar dig!

Nej plocka blir det nog först...sen dusch, sen säng och hoppas jag somnar! Natti natt!

"Just look into my eyes and realize that im way better than you"

Bäääääää!


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Jag är här och läser gumman och jag brukar faktiskt vara duktig och skriva en rad också. :)

Puss

2010-03-09 @ 06:34:41
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: J

Då får väl jag slänga iväg en liten kommentar, hoppas vi får jobba ihop nått mer nån gång, det var mkt trevligt, och jag "undrar" vem som tagit alla timmar:-D Kram kram!!

2010-03-09 @ 15:00:52
URL: http://hildurina.blogg.se/
Postat av: Monica

Aww, jag saknar ju dig med gumman! krama

2010-03-09 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0