“Yes, but every time I try to see things your way, I get a headache.”

Huvudvärk idag :S Såååå ovanligt ens ^^ Nejje!

Jobbade kvällen på Vildrosen igår. Kul att se de "nya" lokalerna...omg, vilken håla. Tänk att dom sätter mina älskade gamla där -,- Gör mig arg och ont i hjärtat får jag av att tänka att de ska lägga ner där sen med och att de måste kanske flytta igen innan de går bort -,-

Flugans "son" stör mig....står där och stirrar så där ointelligent. Vansinnigt jobbigt då man vet att människan i fråga inte klarar av jobbet men jaja, snart du, snart ska du få se på andra bullar :D Höhöhöhö :D

R och jag hade vansinnigt kul igår. Älskar att jobba samtidigt som honom :)

Däckade i soffan igår....hade skitont i ryggen imorse men jaja, trött med av någon anledning. Varit skit trött de sista dagarna -,- Sånt lackar jag på...jag hatar att vara trött.

Ååååååh Engla är så söt!!! Springer omkring i morgonrocken som hon fick av Anthony och moster Linn :D

Åh jag är så tråkig känner jag....skriver säkert mer sen.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0