Oh Lord it's hard to be humble when you're perfect in every way"


GodMorgon! Hehehe, kanske får sluta töla i telefon mitt i nättrena för idag kan jag inte prata. Låter helidiotiskt varje gång jag öppnar truten..."Låtsasgubbarna pratar ett eget språk som kallas MålBrottet" Typ så ja. Nej ni jävlar...det blir att försöka knipa igen så mycket det går idag med andra ord :D

Något weird hände med mitt ben inatt när jag klev ur badkaret. Det såg ut och kändes precis som det gör när knät vrider sig ur led men det hände i låret strax ovanför både knä och annat :O Vad hände? Bröt tant lårbenshalsen? Ja ni, jag vet inte alls....ONT gör det i alla fall autostumble

Imorgon väntar jobbet igen...Yeeeey :D Trivs faktiskt som fisken i vattnet inne på Björkbacken. Vet inte varför. Veckan därpå ska jag minsann prova på Vildrosen med :)

Musik idag då...mjo, Jimmy hade nog varit stolt över oss tror jag, lite Hocico och massa tittande på Sensation black videon han visade mig. Skönt studs en dag som denna....förutom att lårbenshalsen är av då så jag hoppas på ett ben idag bara!

Engla fistrollet klev minsann upp ur sängen idag för första gången och stod och knackade på dörren när jag öppnade :D Sötaste bästa bustrollet :)

Jaha....då har man klarat av vissa saker som MÅSTE göras varje morgon. Dricka kaffe, dansa runt i underkläderna (på ett ben idag då, ingen vacker syn :S ) Ätit frukost, hindrat Engla från att krypa ner i frysfacket i frysen, tröstat henne för att hon inte får krypa ner i frysfacket i frysen och nu blir det en snus! Våra morgonrutiner alltså...ojojoj autostumble

Nej nu ska jag försöka få med Zorro ut och sen dammsuga!

Fuck vad vi är BÄST du och jag Engla!

 

Ps: Caveman in my <3 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0