"I totally want to cut off your skin and wear it to my birthday... It's coming up... "



Är sjuuuk -,- Åh vad irriterande det är :O Jag vill inte vara sjuk. Jag vill vara pigg och må bra. Rik vill jag vara med :O Jag hade ju planerat in att jag skulle vara miljonär vid det här laget men icke.

Har inget vettigt för mig. Sitter på FB och spanar patetiska människor:) Kul som fan. Folk som inte kan stava, folk som inte kan "prata", folk som vänder kappan efter vinden beroende på vilka de pratar med för stunden. Människor som byter stil av och till bara för att vinna poäng på nåt vänster. Ja mycket lustigt hittar man.

Nej nu ska jag snart gå in i soffan och titta på en bra film tror jag...På tal om bra flmer. Avatar ska hamna i min dvd hylla snarast <3

Natti natt


Och BTW Totalt ovärt quote men det är från en såå bra film. Love love <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Fb är jätte bra om man vill ha något att skratta åt :) Kram

2010-05-16 @ 21:10:39
URL: http://mammaskyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0