“Wisdom is nothing more than healed pain.”

Kombo av olika sorters smärta. Ont i magen, ont i huvudet, ont i hjärtat.

Saknaden är STOOOOR och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart. Vet att det inte är långt kvar tills du är hos mig igen men det känns som en evighet.

Hade en jobbig dröm inatt som fick mig helt ur balans, tyvärr stämmer den in med verkligheten allt för mycket men det är så det är. Kan liksom inte göra nåt åt saken. Att bli sårad kan verkligen sitta i hur länge som helst egentligen. Vaknade kl 6 och grinade som om allt hände igår men va fan. Man får väl ta det...Att man var slagpåse där och då. Att man inte var värd skiten under skorna ens. Att man aldrig blir riktigt samma människa igen men eeeey du lärde dig ju nåt av det och gör inte samma sak igen. Good for you and good for the next one! Jag har det bra nu i vilket fall. Jag har träffat världens finaste kille och tänker behålla honom så jag är mer än nöjd med mitt liv. Tyvärr sitter det gamla i och dyker upp då och då men som sagt. Smällar man får ta!

Känns som om detta blev ett sånt där jobbigt känsloinlägg vilket suger :/ Gillar inte att skriva sånt här. Gillar inte när det gamla kommer tillbaka och hemsöker mig :C

I övrigt så har jag haft det bra. Fick nåt så fint på telefonen igår eller inatt att jag hade kunnat hoppa in i den och ätit upp det men det gick inte :O Ge mig Torsdag tack :D

Magen strulade igår. Ville inte riktigt sluta värka men det blev bättre framåt morgonkvisten. Sandra vill inte ha ont!!!

Yeahyeah....so long!


Kommentarer
Postat av: Han

har træffat værldens finaste tjej å ær mer æn nøjd med tillvaron, saknar dig gør han =)

2010-05-03 @ 12:52:25
Postat av: Gitsie

Gumman, du är ALLTID värd massor....du får aldrig tro annat. Du är en fantastiskt snäll och omtänksamma människa och sådana är guld värda. Du förtjänar att vara lycklig och må bra!



Puss ♥

2010-05-03 @ 19:50:00
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart att saker från det förflutna ploppar upp då och då, inget som man kan rå för, inge kul det håller jag med om. Men du har tur, som kan krama om någon.

Och du är värld massor, allt fint i världen är du värd!!!

Glöm inte de <3

2010-05-05 @ 13:46:40
URL: http://sandrasblogg.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0