“I know the world isn't fair, but why isn't it ever unfair in my favor?”


Anthony och Engla sitter och räknar mina böcker :) Dom tar sig ganska lätt upp till 25 bägge två men sen...åh himmel! Hahaha :) Ringde faderskapet Englas förut och kollade om Engla skulle dit i helgen och det gick väl bra men han hade tydligen inte fattat att han sagt att han skulle ha henne. Hur som, på lördag försöker vi igen då med pappa-helger. Skulle ljuga om jag sa att jag skickar iväg henne med lätthet och att jag känner mig trygg när hon är där men dessvärre har man ju inget val ibland.

Saga sov till 08.30 idag...:O Förstår inte hur dom kan flänga och fara så med dessa sovtider men jag känner att huvudsaken är att kvällsrutinerna sitter och att dom sover hela natten sedan spelar det egentligen ingen roll när dom går upp på morgon. Jag vaknade i alla fall först idag. Lite skönt att dra ett pass på orbin ENSAM för en gångs skull och sedan dricka kaffe i lugn och ro :)

Sagas matrutiner har också kommit igång fint nu. Gröt varje morgon, även om olika mängd dag för dag och middag (majs och potatis puré för tillfället) runt 13.30. Fint fint. Hon har lite ont i magen då och då bara men inga ovanligheter ju.

Nu ska jag försöka passa på dom stora monsterbarnen så dom inte river hela kåken och sen måste jag nog ner i tvättstugan där tvätten synes oändlig :-/

Ha en bra dag! Hejjjjjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0