“It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not.”


God morgon :)

Oj,oj vilka dagar de här senaste har varit. Barnen härjar som dårar :) I måndags var Saga helt extremt sur hela dagen. Bara skrek och skrek den lilla stackaren. Det berodde till viss del på den jäkla tanden som kommer så dumt men också att hon inte kunde springa omkring som vanligt. Bilbarnstol, gåstol, babyvakter, ja allt, konfiskerades av mitt kära ex som ansåg att det var bra att göra så just då. Klart att folk får ta det som är "deras" men att slita bilbarnstolen ifrån mig när han vet att jag inte har någon annan är ju bara sjukt. Tänk om det hade hänt någon av ungarna något och jag hade behövt in till akuten. Hur åker jag dit utan bilbarnstol??? Tänk att man är så dum att man straffar två små oskyldiga barn pga hat mot mig! Riktig tuffing säger jag bara.

Hur som så var jag och älskling iväg i måndags eftermiddag och köpte ny både bilbarnstol och gåstol till lillmonstret. Jättefina var dom bägge två. Bilbarnstolen blev en sådan vi redan har till Engla. En Be Safe, fast en izi sleep då.

Jättefin :)
Och här är gåstolen fast våran är grön längs med ramen där nere :)
Ska allt ta en bild sen när hon sitter i den. Bara telefonen vill ta bra kort igen :)

Englas fina klänning som hon ska ha på dopet kom igår...åååh, vad fin hon kommer bli min lillasnutta <3

Nu ska jag greja lite här hemma. Har en ton rentvätt att vika in såååååå, hejjrå ^^

Kommentarer
Postat av: Terese

Men usch va jobbigt med massa bråk! Förstår att du har ont i huvudet då... Fast tycker ändå du borde kolla upp de så de inte är något annat med. Hoppas de blir bättre iaf! Jättefin bilbarnstol och gåstol förresten, dom ska ni va nöjda med :)

2011-06-22 @ 20:16:55
URL: http://tezzanzliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0