"Each day of our lives we make deposits in the memory banks of our children."


Ja tänk så lite läsare jag haft nu den sista tiden när jag inte skrivit om en massa dumt folk. Ni gillar att läsa sånt vavavava??? Men inte en käft som vågar kommentera trots att de uppenbarligen vet att det handlar om just dom ^^ Pussys! Bara min trogna Gitsie som är underbar och kommenterar och givetvis en och annan till skriver ju:)

Sista tiden har varit en aning hektisk. Saga håller på att få en tand. En sidotand??? Långt, långt där bak på höger sida har den rackarn börjat komma. Älsklingen har så ont och det kliar som bara busen men hon kommer ju inte åt den...:C Engla är ju som bekant inne i värsta trotsåldern och bor numera i ett ganska tomt rum. Senast i morse fick jag rusa in, då hon tagit ner en av sina dop tavlor och kastat den i backen så glaset hade spruckit...ÅÅÅÅH! Hon har sin säng, sin tv och dvd och en ganska tom bokhylla typ. Inte verkar hon vantrivas heller utan hon skapar glatt kaos med de små medel som finns...Brås på mamma....? Ja antagligen. Far hennes var ett ganska snällt barn som jag förstått det.

Har varit ganska lugnt i övrigt. Inga mer ondsinta mail har dykt upp och inget skitprat vad det verkar ^^ Höhöhö, im just waiting. Dröjer nog inte länge innan idioterna sätter igång igen men jaja, den dagen den sorgen!

På lördag åker vi till Eda på bröllop. Kära kusin ska gifta sig och det blir minsann mitt andra bröllop jag går på någonsin...ja förutom kusin K´s då men det pratas det inte om numera. Lördag om två veckor, alltså den 9 juli döper vi minstingen <3 Min lilla plutt har blivit så stor och kommer då redan vara inne på sin sjunde månad...helt galet! Svårt att förstå att det är 6 månader sedan (den 28;de) som hon kom. Lilla fisungen som var helt sjukt liten och så underbar. Ännu mer märkligt är det att titta på stora fisan som är över 3 år redan :O Vart tar åren vägen??? Har hennes förlossning i lika färskt minne den :) Mina flickor är de bästa flickorna på jorden. Något som Engla är väl medveten om att jag tycker :D Hon berättar för mig varje dag att : "Du älskar oss mest i världen mamma". Och ja...gud så mycket jag älskar dom <3

Har köpt underbara klänningar till dom att ha på sig på dopet. Eller ja, Sagas åker ju på så fort hon kommit ur dopklänningen i alla fall :) Dom kommer vara så fina så :)

Usch då vad klockan går. Bäst jag avslutar det här och hoppar in i duschen. Sedan blir det nog en film, får fråga min störtsa älskling vad han vill göra.

Natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0