4 Månader

Idag blev lilla snuttan hela 4 månader gammal...helt otroligt vad tiden går fort :-) Trots att jag varit hemma hela tiden och inte varit ifrån henne mer än 1 timma åt gången så känns det ändå som om jag har missat en massa, fattar inte hur folk kan tycka det är tråkigt att vara mammaledig...det finns ju ALLTID nåt att göra eller se :-D Engla ställer sig nu på knä och hoppar som en groda framåt...min duktiga, duktiga lilla älskling!!! Krälar gör hon ju också men det har hon gjort i snart 2 månader så det är inte riktigt lika spännande. Vi får nog snart sänka ner spjälsängen också, hon har börjat klättra mot spjälskyddet och sedan slår hon huvudet i spjälorna när hon försöker ta sig upp...inte bra det heller?! Engla sover nu...en hel timme tidigare än vanligt, kanske beror på värmen, jag vet bara att en tröttare unge får man nog leta länge efter. Stackarn var alldeles förstörd innan vi la oss och jag fick mysa henne till sömns. Jag lägger Engla på armen i dubbelsängen och sjunger för henne :-D Såååå mysigt ju, önskar vi kunde få ligga där jämt. Det gör nog inte Engla, hon är alldeles för äventyrslysten för att ligga i en säng och murkna :-D Det är bra det!

Sitter fortfarande och väntar på att mina vunna auktionsprylar ska landa i brevlådan...inget än! Bara de hinner hit innan dopet, stämmer nog idioterna som påstår sig skicka varan samma dag pengarna kommit in....vore det så hade jag haft allt igår redan men icke!

På tal om dop så har jag, mamma och Tommy bestämt en helt underbar låt att spela efter själva dopcermonin....Vi satt här och snyftade alla tre när vi lyssnade på den :-D

Tänkte lägga in lite nya bilder också, tagna i förrgår och idag!



På väg till Bvc för vägning och mätning!

Filurbebis på filten

Glad bebis på halva filten

Bebis som förväntansfullt väntar på applåder, helt av filten!
De här bilderna är tagna den 29 eller den 30 juli.


Utslagen liten fis på sin 4 månaders dag. Älskar dig hjärtat mitt!!!

Sådär ja...nu ska jag maila över lite bilder till kusin från deras bröllop/dop! Ha det bra! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0