FÖRLÅT!

Jag vet att jag är kass på detta med uppdatering...

Jag vet inte riktigt vart jag slutade skriva sist heller...hmm. Jo just,. det sista jag skrev var efter att Linn kommit hem från Sthlm.

Den 1 juli blev Engla tre månader, vaccinationsdags med andra ord. På morgonen i fråga tog jag det mycket lugnt, la Engla att sova förmiddag vid 09,30 och somnade själv i soffan strax efteråt...helt plötsligt ringer mamma och frågar; -När skulle ni vara på vårdcentralen? Jag stirrade på klockan som då var 10,30 och skrek bara fan och la på luren (tror jag)....På med kläder på ungen och iväg...kom bara 15 minuter försent :-) Engla var såå duktig när Birgit stack henne...hon grät men få barn är ju tysta när dom får sprutor så det var ju ingen fara. När vi kom hem igen var Engla jätte trött och somnade vid 12. Hon vaknade igen kl 17,30, när jag tog tempen på henne en timme senare hade hon nästan 39 grader....stackars lilla gumman. Birgit sa att en del barn kan få feber efter sprutan så jag blev inte direkt orolig men jag tyckte så synd om henne...hon var alldeles slak och låg bara på soffan med mig resten av dagen.


Sliten liten snäcka med feber på 3 månaders dagen :-(

Dagen efter började jag få ont i halsen och dagen efter det var jag genomförkyld....NADJA med sina dunderbakterier hade varit är och smittat mig. Låg ganska sjuk i ett par dagar med lite feber och sådär...ganska trist. Men nu mår jag bra igen :-) Tänkte sätta in lite fler bilder från de dagar jag missat att skriva men först ska jag berätta att jag har världens sötaste och duktigaste lilla dotter. Hon vänder sig om nu, från mage till rygg är inga problem (det har hon gjort i 1 månad drygt) men nu kommer hon nästan helt runt från rygg till mage också :-) Krälar som en liten snigel över golven gör hon med så nu blir att passa på henne ordentligt så hon inte hittar på några hyss, hon är ju trots allt sin mors dotter och äpplet faller ju inte så långt från trädet. Mamma säger att hon är en Sandra klon så jag får väl tro på det då:-) Jag lyckades tydligen ta mig ur barnvagnen när jag var en sisådär 4 månader och kräla in under en säng så att busa ligger i Englas gener...HAHAHAHA!

Nå ja...här kommer det bilder :-)



Så där ja :-) Mammas goa unge charmar alltid kameran :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0