Idioter på tradera!!!

Folk på tradera måste ha ordentliga fel alltså. Jag skrev ju igår att jag hittat en jäääättefin klänning som jag vill ha på Englas dop. Jag har inte lagt några bud än för jag är SMART! Jag lägger mitt bud när det är mindre än 1 minut kvar, chansen är ju då ganska stor att konkurrenterna inte hinner med att bjuda över mig. Nu sitter det två riktiga suggor utan omdömen och slåss om MIN klänning, de har trissat upp priset med en 100 lapp på mindre än 1 timma....Varför inte låta budet ligga lågt för att sen i sista minuten  lägga ett ordentligt högt bud?! Ligger klänningen på 250 kr så varför inte slänga in 400 i sista sekund och vinna den, den andre som bjudit har kanske bara lagt 260, då betalar du 265 spänn trots att du då la in 400 och vinner överlägset....ska det vara så svårt? Jag tycker inte det i alla fall. Har även hittat två par skitfina skor som skulle kunna passa men jag vet inte vilket av paren jag vill ha...."Aftonbladet eller expressen"



Vilka skulle ni ha valt???


Nu sover lillskruttan....hon somnade och vaknade igen flera gången nu på kvällen. Lite jobbigt i magen såg det ut...stackarn men nu sover hon så sött. Är dock beredd på att babyvakten kan börja tjuta när som helst...Inatt vaknade hon när klockan var runt 2 och trodde hon skulle få gå upp. Inte en chans sa mamma och började det långa och ganska jobbiga arbetet med att få monstret att försöka somna igen...haha. Till slut gick det i alla fall sen sov vi som stockar bägge två. Vaknade runt 7 imorse som vanligt, helt perfekt :-) Så mysigt på morgonen när man vaknar av att det snattrar (eller skriker) i spälsängen, då brukar jag säga "hej" och möts allt som oftast av världens mest underbara leende...*.Ah, lycklig mamma* Jag känner att det är ganska bra att hon väcker mig såpass tidigt, då kommer jag upp och får saker gjorda. Idag har jag tvättat, diskat, städat, lagat mat, planerat dop, bytt i snuttans säng...ja massa nyttiga saker :-D

Nu ska jag upp och sova, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0