Mamma älskar sin sötnöt :-)

Engla har varit ganska kinkig de sista dagarna men hon verkar inte må dåligt. Har tittat igenom hela barnet, tagit tempen flera gånger om dagen och klämt på magen men jag hittar inget fel. Det enda jag kommer på är om hon gnäller för att det kittlar i tandköttet....så, så är det kanske. Blir hon inte bättre om ett par dagar kanske jag tar henne till doktorn så får vi se om han hittar nåt.
Just nu ligger hon och sover i alla fall, hon och Tommy snarkar väl ikapp kan jag tro. Tommy kom hem kl 07,15 imorse efter en spelning i Falun...stackarn var så trött. Jag som hade tänkt packa in bägge två i bilen och dra mot Mellerud men jag antar att det inte blir något idag :-(

Gud vad jag är less på GI. De första dagarna gick jättebra och man såg verkligen skillnad men nu helt plötsligt så väger jag lika mycket som jag gjorde från början och måtten är nästan lika stora igen??!! VA??? Jag har bara käkat GI mat och inte fuskat med någonting och ändå så blir jag större igen, hur fan är det möjligt? Jaja, det blir väl att börja träna igen och samtidigt käka GI så kanske det ger resultat....I HOPE! Arslet känns om möjligt ännu större och otypligare än vad det gjorde för 1 ½ vecka sedan och så ska det ju inte va...:-( Men det är väl bara att fortsätta med kanintugget och hoppas på det bästa...Tyvärr tror jag att denna diet snart kommer att sätta sina spår på min kropp och inte de bra spåren, tänderna har säkert växt 1 cm på längden och jag kan svära på att öronen blivit längre men jag kanske bara inbillar mig...hahaha ;-) Engla tycker då det är jättekul när jag käkar sallad och leker att jag är en kanin så..... "Funny bunny heter jag och jag är så go och glad"

Igår städade jag överallt och sen på kvällen hyrde jag och mamma en film från Telia via digital tvn. Det var skoj att sitta och ta det lugnt med mamma, har inte blivit så mycket sånt den sista tiden. Vi tittade på Whisper, handlade om ett gäng dårar som kidnappar en liten pojk. Problemet är bara att David (pojken) är inte riktigt som andra barn...han är en demon och han blåser verkligen skiten ur dom allihop...så bra tycker jag :-) Den var värd de 24 kronor som det kostade att hyra den i alla fall.



Här kommer lite bilder på Engla från iförrgår och igår :-)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm, det var mysigt att slappa med sin "stora" flicka en stund. Och filmen var helt ok! Puss!

2008-07-13 @ 11:22:41
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hm bäst att klargöra att jag menade inte stor som i STOR, utan att du är äldst :)

2008-07-13 @ 11:24:23
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan....tänkte bara ge dig ett tips...atkins ska tydligen vara väldigt bra, min herre vad kontigt det känns att skriva men min pojkvän ja det var ett tag sedan man kunde skriva så :) hade gått på det å gått ner 40 kg det behöver väl knappst du gå ner men ändå...:)

2008-07-13 @ 12:17:42
URL: http://idsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0