Ont!

I natt trodde jag nästan att jag skulle behöva åka in till förlossningen men insåg ganska snart att smärtan jag kände i magen inte var några vanliga "värkar" utan snarare en enda lång och ihållande värk. Så beter sig ingen värk jag någonsin hört om så jag stannade hemma helt enkelt. Efter ca 4 timmar släppte värken så jag kunde somna om och sova i en timma innan ny smärta tog vid. Smärtan sträcker sig från magen ut i korsryggen och ner ljumskarna...och det gör redigt ont men jag antar att det bara är någon form av förvärk. Jag har alltså sovit ca 4 timmar inatt men känner mig trots detta förvånandsvärt pigg.

Jag och Tommy ska in till stan idag är det tänkt, vi ska köpa trådlösa nätverksmottagare och hälsa på min käre far när vi ändå är där inne. Passar ju bra också, för i fall det skulle bli nå ordentliga värkar så är jag ju i karlstad.

Nej nu måste jag gå...höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0