Dop, vardag och Läkarbesök!

I söndags döptes Anthony. Dopet ägde rum ute i Väse kyrka, skojigt då vi är uppväxta där ute i ödemarken :-) Det var ett jättelyckat dop och alla från Rättvik var ner. Mycket trevligt att träffa (nästan) hela Marcus familj. Ja så nu heter pojken Anthony Melwin Texas Silver!

Igår sov jag och Engla nästan hela dagen...Jag var såååå trött, antagligen efter dopet. Engla sov sammanlagt 1 timma under hela den eftermiddagen så det var nog skönt för henne att ta igen sig lite igår...haha. Lilla gumman min :-D

Idag var jag och Engla hos barnläkaren. Vi vägde och mätte som vanligt förstås, hon hade gått upp ytterligare 255g och växt en halv cm så det går framåt :-) Vi vaknade tidigt imorse, kl 525 närmare bestämt...haha. Engla var hungrig och efter att hon hade ätit ur bägge brösten + en flaska ersättning fick hon magknip och orkade inte sova nå mer....stackarn. Vill bara att den där eländiga magen ska ge sig någon gång....Hatar när min älskling har ont :-( Man blir så ledsen att man inte kan göra mer för att trösta dom....På tisdag blir Engla 2 månader, eller ja, 8 veckor. 2 månader blir hon den 1 juni...haha.

image14image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0