Aj då...

Sandra took Hur jävlig är du? quiz and the result is Adolf Hitler
Grattis! Du skulle kunna jävlas med i princip vem du vill bara för att du känner för det.

 Linn Nylén kl. 14:43 den 23 mars
HAHAHA!
 Sandra Nylén kl. 14:59 den 23 mars
Skrattar du åt då??!! Prova själv och se vem du är ens...du är säkert också Hitler!!


Så här såg det ut på Facebook för en stund sen...det roliga var att Linn gjorde samma quiz och blev Hitler hon med...tsss! Rätt åt dig din lilla apa. Sen gjorde jag "Är du en idiot" quiz som Linn också hade gjort...Hon blev självfallet en idiot men jag, jag blev geni...hoho!



Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHA QW



Alltså, helt seriöst, hur kunde jag bli en idiot liksom? ^o)Men jag måste ändå säga att bilden man fick när man blev en idiot, var väldigt smickrande :D:D





<3

2009-03-23 @ 16:08:05
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0