Smidigt hästen!

Var nyss ut och skulle släppa ut hästarna. När jag häll på att stänga stalldörrarna så hörde jag ett brak och när jag vänder mig om ligger Lillan på marken intill murväggen längst bort i hagen. Trodde hon brutit ett ben först eller nå för att det brakade till så mkt men det var nog bara hennes hov som skrapade mot muren. Hur som så låg hon där och hade rullat fast...Det är då inte lätt att försöka få en häst att rulla rätt igen inte, fast som tur var så hade jag ju galenpannan Jusse i samma hage som helt sonika skrämde loss henne genom att hoppas, stegra och sparka mot platsen där hon låg...hon hade inte så mkt till val utan var väl tvungen att sparka sig loss....Puckon!!!! Det gick ju bra i alla fall och hon klararde sig utan några skador så det var ju skönt!

Om, 22 dagar fyller min lillskrutt 1 år! Kan knappt fatta det...Har hon blivit så stor redan??!! Haha. Tänk att tiden går så vansinnigt fort. Nu ska jag bara försöka hitta ett bra datum att ha kalaset på. Det är ju så många som är bjudna och vill komma men ingen av dom kan ju komma samtidigt...haha. Men så fort ett datum är klart så ska vi se till att hon får ett riktigt kalajs


scuba diving locations

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh det har gått så fort =) Kommer fortfarande så väl ihåg när vi kom hem till er samma dag vi flyttade hit igen och lilla Engla var bara ett dygn gammal!



Åh vad jag älskar er! PUSS! <3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 13:02:26
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0