Trött och Sjuk :(

Heeeeej! Jo gott folk jag har blivit sjuk scuba diving locations
Sååå hur jag ska orka gå sådär fort blir spännande att se....har liksom ganska mycket kvar innan jag är nöjd, typ minst 5 kg men det löser sig kanske. Känner mig lite vilsen i huvudet idag så om det här inlägget blir lite virrigt så vet ni varför...Engla sover fortfarande...hon väckte mig vid 7 och sen somnade hon om...det är ju så där lagomt snällt innocent smileys

Ikväll var det meningen att vi skulle åkt till Tommy så Engla får vara där i helgen men nu vet jag inte hur det blir...vill som sagt inte skicka iväg henne om hon är för sjuk. Har hon feber idag blir det nog ingen pappa-helg den här helgen heller decompression sickness


Min älskling och jag....Finns inget bättre än du Engla!

Här har ni bild på "hurtisen" själv...HAHAHAHAHA!

Världens finaste...Älskar dig så obeskrivligt mycket!!!

Ja så blev det ett litet inlägg idag också...vill ju inte göra alla mina bloggfans besvikna...hahahae cigarette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0