“Be yourself. Above all, let who you are, what you are, what you believe, shine through every sentence you write, every piece you finish.”



Inne i någon period nu igen antar jag. Känner för att skriva heeela tiden.

Engla ska alldeles strax kastas i säng och förhoppningsvis sova. Sen kommer Anthony hit och ska göra sitt bästa för att smitta ner oss två med magsjuka. Har inte gått nå bra för dom hittills faktiskt, tur, tur!
Har precis ätit lunch och betalade räkningar innan det. Hittade visst min bankdosa igen :)
Nu är jag alltså, fattig, mätt och lycklig fast ändå olycklig för att du inte är här hos mig min älskling :( Men på fredag då kanske :D

Funderat en massa har jag gjort de sista dagarna då det händer och sker ganska mycket i mitt liv just nu. Kan bara konstatera att jag är lycklig och mår bra även om vissa jobbiga saker fortfarande gör sig påminda då och då. Både saker andra gjort mot mig och saker jg utsatt andra för...Tänker alltid så mycket när jag blir ensam :C Inte bra.

Hur som..ändringar på schemat. Blir barnvakt hos Anthony istället så Engla får helt enkelt hålla sig vaken ett tag till :)

Pussi alla och speciellt till dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0