Finally

Spydde sista gången runt 16 igår. Tryckte i mig lite mat och fick behålla det så tackar tackar. Hade nog inte överlevt om det inte hade varit för min underbara mamma som hjälpte mig med Engla mer eller mindre hela dagen så jag fick sova och spy ifred. Älskar dig mamiii <3

Idag mår jag mycket bättre. Är fortfarande blek och lite snurrig i huvudet men det känns bättre ändå. Tvättar gör jag nu. Det behövs! Ska även försöka mig på att städa lite idag om det bara vill sluta snurra liote mer i skallen först.

Ikväll sa finaste älsklingen att han skulle komma hit. Trots magsjukerisken å allt :) Knäpp men så go :)
Saknar honom gör jag :(

I övrigt då...hmm. Jaaa, jag tappade nog minst ett par kg i magsjukan. Synd att det inte syns för att jag är uppsväld och eländig :C Ska logga in på tradera nu och kika lite sen fortsätta plocka :) Ska försöka få Engla att äta upp sin frukost med :P

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Skönt att du mår bättre gumman.

Puss ♥

2010-04-30 @ 18:07:41
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Mami

Älskar dig också =)

2010-04-30 @ 22:57:39
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0