“The stench of death (JIMMY) massaged my skin; it took years to wash away.”


Har just varit med om det mest traumatiska jag någonsin varit med om...Nej men inte långt därifrån :S

Jag och Jimmy satt i köket och babblade som vanligt när han plötsligt släpper sig, (inget ovanligt i det, tyvärr) men stanken som nådde mina stackars näsborrar var i särklass det värsta jag varit med om. Folk kan gärna snacka om biologiska vapen och annat. Skojar inte när jag säger att allt jag ätit idag var på väg upp. Jag kastade ifrån mig allt jag höll i och fick i ärlighetens namn hålla inne spyan med sådan kraft att jag nästa känner mig matt nu...

Jimmy bara skrattade och förstod inte alls varför jag sprang iväg (hmm). När stanken lagt sig vågade jag mig ut till köket igen...Stackars lilla mig :(

Känner att det inte kommer bli folk av mig något mer idag och säger därför god natt och tack för idag. Får hoppas han inte släpper ur sig något liknande i natt för då bloggar jag med all säkerhet inte nå mer.


Natti <3

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men gumman då, jag trodde du var härdad med tanke på vårt jobb. ;)

Kommer inte ihåg vem av bilarna det var, men det var BHA eller BOH i alla fall...din älskade UXL är oskyldig. ;)

Puss ♥

2010-08-23 @ 07:50:28
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag förstår allt hur du menar men jag förstår inte varför det ska krånglas till så, tycker det räcker med veckan man är på och så + dagen eller nåt. Var någon jobbig jävel som kom på det där :)

Vilken datum är det tänkt att du ska få då? :)

2010-08-25 @ 14:11:09
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, ni är många som jag vet då som ska ha runt 20de där.Många december barn över huvudtaget. Få se hur många julklappar det blir :)

2010-08-25 @ 20:58:13
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHAHA ni är för underbara =D

2010-08-26 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0