“Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”



Jag är ingen bloggare men...Ärligt, jag vet att jag suger men nu ska ni få se här om jag lyckas knåpa ihop några rader om vad som händer och sker :P

Jobbade min sista dag på Kila-Gillberga igår :( Tråkigt och jag kommer sakna alla där uppe grymt mycket för att inte prata om de gamla. Alla vi vikarier har pratat om att vi ska ses nu efter sommaren och det är nog bäst för oss att vi lyckas med det denna gången. Hra ju fortfarande inte lyckats få ihop någonting med vikarierna från förra sommaren så i år får vi ta dubbelt upp tycker jag ;) Jag och Emma får väl agera chaufförer medan de andra unnar sig en liten drink eller nåt :D

Har varit lite smådålig till och ifrån nu den sista veckan men efter ett rejält järnintag i form av tabletter känns det redan bättre och jag har fått tillbaka färgen i ansiktet...det lilla till färg jag hade innan vill säga :P I övrigt knallar allt på och veckorna flyger fram i en väldig fart.

Kokade rödvinbärsgelé häromdagen som var väldans populär :) Får göra mer sen tror jag...inte för att jag själv äter gelé men det är så roligt att se andra uppskatta det man gör. Har fått tillbaka mitt väldiga sug för att baka med :D Laga mat är jag också grymt sugen på efter att ha levt på makaroner och snabbmat hela sommaren. Snart blir det långkok och spännande maträtter känner jag. Ska försöka mig på att göra en ordentlig chiligryta någon dag...ni vet sådan där klassisk amerikansk chili som dom pratar om på film :P

Idag har min kära storasyster BF men jag vet inte om det vill komma någon bebbe, imorgon har Lollo BF med så jag är vanvetigt nyfiken på hur allt kommer att gå de närmsta dagarna...Åh åh åh :D

Engla pratar mer och mer för varje dag och slänger sig med ord och meningar som; "ingen orsak" och "Nu gör du mig lite osäker" :O Vet inte riktigt vart allt kommer ifrån men hon är asrolig att sitta och lyssna på. Känner ingen annan unge i den åldern som uttrycker sig så..haha. Potträning och sånt går inte riktigt lika bra. Tror det mest beror på hennes evinnerliga trotsande och inte alls det faktum att hon inte vill. Hon vill nog mest bråka med morsan som har varit en lite frånvarande arbetande kvinna de sista månaderna...ska allt försöka få någon ordning på det nu så jag blir av med blöjorna på en innan det ska börjas med en ny :S

Slänger in lite bilder nu och hoppas på att jag lyckats få med det mesta som händer och sker just för tillfället :P









Världens finaste lilla tjej, helt klart <3



V 22+0 idag, går alltså in i V 23...:D

Jaja, sådär ja då vet ni lite mer nu då...Adjö!




Kommentarer
Postat av: Gitsie

♥♥♥

2010-08-20 @ 11:54:02
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0