Sir, in my heart, I know I'm funny.

Goooooooooooooooooooooooooooooood morning Vietnam eller nåt. Trött som en liten gris. Vaknade av att Engla stod och glodde på mig...för andra gången inatt/imorse. Först väckte hon mig runt halv fyra-fyra och kröp upp och sov brevid mig. Sen knödde hon ut mig ur sängen så runt sex så gick jag ut i soffan och la mig. Vaknade igen nu på morgon av att hon petade på mig men mest glodde :D Hahahaha...

Hade löjligt ont i magen när jag vaknade med så det känns som om denna dag kommer fortsätta i samma tecken som morgonen började..."plåga Sandra dag idag" :O

Försöker få Engla att äta upp sin "kippkipps" men idag så vill hon inte, trots att det var HON som sa att hon skulle ha just Crispies...ojojoj :S

Nej, nu får det bli frukost för min del också...Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0