~ A baby is something you carry inside you for nine months, in your arms for three years and in your heart till the day you die ~




God kväll :D

Nu ska jag göra som kärringarna gjorde förr. Lägga mig på knä och "skura". Behövs nog tas lite golvlister tror jag. Hahaha, hörde att det var någon som fick igång sin förlossning så. Värt ett försök med andra ord :P

Vi har haft en mysdag här hemma. Engla har kutat omkring och varit sådär lagomt busig idag. Nu på kvällen kom hennes faderskap så han fick underhålla henne och lägga henne. Gick mycket bra. Dom åt kvällsmat tillsammans och busade som bara den. Det enda jag behövde göra var att borsta tänderna med henneför det fick tydligen inte pappa göra.
Så nu sover trollungen och jag ska som sagt skura mina golvlister.

Jimmy ska få springa ner i källren om en liten stund för att kolla hur det går med sofföverdragen ochom de torka någon gång :)

Natti natt!


Så där ja, en tjockis bild med <3

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Fin du är gumman.

Puss ♥

2010-12-16 @ 09:04:07
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0