“Dust is a protective coating for fine furniture.”

Ja men vad händer då??? Inte mycket för att vara ärlig. Jag gör inte alls många knop om dagarna. Försöker så gott det går men det har börjat ta i ordentligt tycker jag. Bebisdelar precis överallt.

Åkte in till förlossningen igår för undersökning. Har inte mått riktigt 100 på ett tag nu. Ctg kurvan såg perfekt ut och bebis sparkar och far som den ska. Blev även undersökt i den läskiga stolen och det visade sig att jag börjat öppna mig lite så nu är det bara att försöka röja järnet så bebis bestämmer sig för att komma ut snart.

Har nyss sagt farväl till kökssoffan och bordet som egentligen inte ens är mitt. Magasinerat det så länge för idag får jag nya fina köksmöbler som mamma fixat till ett helt perfekt pris :) Får se hur jag ska få det att passa in med övrig inredning bara :S

Nu ska jag och Fisan försöka slänga ihop någon lunch tror jag....


Öhm...okej hej!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Skrattar fortfarande åt du vet vad...

Tänker på dig. Puss ♥

2010-12-14 @ 07:44:42
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0