"This could break my heart but at the same time save my life"

Helvetes jävla skit vad jobbigt men det gick bra ändå!!!

Har fått kläder av Tommys syster. En t-shirt, riktigt snygg och en tröja som egentligen var till Tommy men den var lite trång så jag fick den istället. Också den, skitsnygg. Ska skicka ett tack sms imorgon. Lite väl sent nu tycker jag.

Engla har vaknat två gånger sen jag kom hem strax efter 21...tror hon kollar läget lite. Blir ju tyst igen så fort jag säger "mamma är här"...vill nog bara kolla att jag är hemma skulle jag tro.

Jobbade idag...5,1 timmar, så jävla löjligt. Började 15.54 och slutade 21. Var på Centrum och allt gick bra. Gött det ;)

Nu börjar det dra ihop sig för Hurghada resa med faderskapet. Massa sol och bad. Ska bli sååå kul att få hitta på något med pappa. Tror både han och jag behöver det, vi behöver nog kanske lite tid tillsammans med. Tack pappa för att du gör detta för mig. Älskar dig!

Nu ska jag sova. Måste upp 8 imorgon igen!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Hoppas att du får en underbar resa vännen, det förtjänar du!

KRAM

2010-01-07 @ 08:02:48
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Underbart med en resa :)

2010-01-07 @ 21:20:58
URL: http://mesandra.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0