“I put all my genius into my life; I put only my talent into my works.”

Så var det ledigt idag då :) Skönt är det. Har varit extremt trött den sista tiden...igen. Går upp och ner men igår så tvärslocknade jag sittandes i soffan så det blir inte mer än få barnet i säng och sen skynda sig in i sängen och sova själv.

Träffade chefen igår och tyckte nog inte riktigt så mycket om svaret jag fick angående mina lediga dagar i slutet av juli och början av augusti. Jag meddelade henne om dom innan hon ens gett mig jobb för andra perioden men nej då, nu helt plötsligt är det osäkert om jag kommer få vara ledig då. Ja hon får väl ge mig sparken då, bröllop ska jag minsann på och så är det bara.

Jag och E blev ensamma de sista timmarna igår..haha :) Förvirrade som få glömde vi en nyckel och fick åka hela vägen tillbaka till Enegården och hämta den. Vi höll på att inte hinna runt i tid men det gjorde vi :) Vi är bra E :) Hoopas bara vi inte missade någon riktigt viktigt eftersom vi nu faktiskt hann runt...hmm. Ja det lär jag nog få höra om i så fall.

Uuuuh, ont i foten jag har då. Antagligen är det en muskel som tvinnat sig eller bara blivit klämt på något vänster för det känns inte som en nerv. Ont gör det hur som och varken gelen eller värktabletter fungerar -.-

Har seriöst inget vettigt att skriva så jag antar att jag ger mig här....öhm...herrå!

Kommentarer
Postat av: Erica och (mamma)

Hoppas du piggar på dej!KRAMAR Anneli<3<3<3

2010-07-04 @ 06:32:01
URL: http://eriiicahenriksson.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Vågar du jobba med mig till helgen eller blev du avskräckt nu sist?

Puss på dig vännen min ♥

2010-07-08 @ 09:00:34
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0