“I, for one, get rather annoyed when I settle into a nice bubble of dreams and hope, only to discover my boss with a needle in her hand"




Imorgon blir det kvällsjobb med LL :) Undrar hur det ska gå med allt det nya som ska göras men jag hoppas det går bra och att vi inte skrämmer slag på någon stackars vårdtagare :O

Engla valde att väcka mig tidigt idag på min lediga dag...tänk att jag inte ens blir lite förvånad längre men jaja, ganska pigg var jag så det gjorde ju inte så mycket :)

Irriterad över att ha fått nya schemat med. Jobbar alla dagar jag sagt att jag ville ha ledigt inklusive bröllopet så jag bara hoppas att det ska gå att lösa. Tänker inte svettas runt i stan på en cykel medan mina vänner gifter sig. Det kan A-C.S fetglömma -,-

Även något småirriterad över annat men inga nyheter det direkt. Är väl i allmänhet en ganska lättirriterad person, sen att vissa saker bara går mig rakt på mina sista nerver har jag inga problem att erkänna. Hur som...måste nog äta nåt nu innan magen vänder sig helt ut och in.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Får ju säga desamma, Angelica har allt skvallrat..

Jag är i vecka 13 nu och det är tänkt att liten ska komma 12 januari. Du då?

Förresten vart är du och jobbar nu? För ni cyklar väl inte i KG va? :)

2010-07-08 @ 12:28:23
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha okej, roligt :)

Aha okej, huh det kan vara lite slititgt där. Var ju placerad där och i Annelund. Och särskilt i N var det mkt spring/cykling tyckte jag som var van Kila innan med långa bilresor och så. Hoppas du kan få byta :)

2010-07-08 @ 22:49:37
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0