"Long time, no see"

Har lite svårt att komma på en bra ursäkt så jag säger bara som det är...har skitit fullständigt i bloggen. Inte orkat alls.

Har i alla fall börjat jobba :) Det gillas av mig :) Verkar gå ganska bra än så länge med. Hoppas inte någon av varken kollegor eller vårdtagare tycker illa om mig :) Är ledig idag..skönt som bara den med tanke på att jag och Fisan har haft vaken natt med svullen liten fot och jobbig mygg allergi :( Men imorgon jobbar jag igen 7-16 och lika så på fredag :)

Har ganska nyss sagt hej då till goa Lollo som varit här sedan 11 i förmiddags och käkat jordgubbar, körsbär, vindruvor och en och annan liten kaka :) Alltid lika trevligt och myspys att få känna på bebismagen som rör sig rätt friskt än så länge.

Fisan är trött. Hon har sovit i 2½ timme nu och verkar inte ha några planer på att kliva upp heller men jag tänker inte tvinga henne. Stackarn har mått så dåligt av den där jävla foten så hon är värd att få sova ut.

Imorgon får jag jobba med gosiga A igen om jag inte minns fel :) Hoppas vi får köra ihop men sådan tur har jag nog inte :( Hur som så får jag i alla fall träffa henne under dagen :)

Jaja, skrivit några rader i alla fall :)

Ha det!

Pussi <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Wiiie, nu hittade jag hit! har ju varit inne på din sida men totalt missat att du har en blogg, men nu så gick dem små ögonlocken upp =)

Sköt om dig tjejen!

2010-06-30 @ 20:13:59
URL: http://saerze.wordpress.com/
Postat av: Gitsie

Älskade gumman, vi får inte jobba ihop i morgon...jag och Carolin har bytt eftersom de saknade personal för insulin på kvällen. Men jobbar du till fyra så ses vi då. :)

Och du, INGEN kan tycka illa om dig ♥

2010-06-30 @ 22:17:25
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0