“The folks you help won't remember it and the folks you hurt won't ever forget it.”




Lyssnar på Hotel Califonia med The Eagles och drömmer bort till en annan tid ;) Älskar den låten :) Hur som, får mig att må bättre i alla tankar just nu. Blev så otroligt ledsen nu på kvällen men det var klart det. Jag ska ju inte få vara glad...glömde bort det. Förlåt för att jag häver ur mig påståenden som du själv faktiskt sagt...senast i torsdags men som vanligt är det väl jag som är dum ^^ Tur jag har mina fina hemma som gör mig glad.

Jimmy och Engla har nyss fixat kvällsmat och snart ska Engla-Fisan sova...hoppas jag för jag ska upp 05,30 imorgon :O

Roligt att fler verkat hitta hit till min blogg. Nya läsare är alltid välkomna...även gamla såklart ;)

Nej om jag skulle ta och försöka få tösen i säng så jag kan slappna av någon timme innan det är sängdags för mig med...

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0