"A mitad de muertos que siguen en la cima"

Men usch då dum jag känner mig för att jag skrev sådär imorse. Att jag kände mig bättre. En timme efter jag skrev det började jag frysa igen och feber plus hosta blev i en hast mycket värre igen. Är det bra att halvt hosta lungorna ur sig i mer än en vecka tro? Kanske borde gå till doktorn eller nåt...Hmm, nje men ändå liksom ^^ Har hostat så jävligt idag att jag har extrem huvudvärk och att ha en vild 2 åring har inte bättrat på det kan jag säga.

Engla har idag trotsat så vidrigt mycket...med allt.

Mamma; -Engla stå inte på den, den går sönder!

Engla; -JO!

Mamma; -Snälla Engla gör som mamma säger nu.

Engla; -NEJ!

Sen höll det på så i ca 40 minuter. Men ååååh vad hon var go när hon skulle sova nu på kvällen.

Engla; -Mamma sova hos Engla.

Mamma; -Det går inte gumman, din säng är för liten och mamma kan ju inte sova direkt på golvet.

Engla funderar och säger; -Sitt golvet en stund bara :)

Åh skulle kunna äta upp henne för att hon är det mest underbara som finns i hela världen. Att man kan älska någon så högt...:)

Ska söka med ljus och lykta efter en panodil nu och hoppas på att jag får någon form av lindring innan läggdags. orkar inte med detta längre men doktorn är lika med bajs så nej tack.

Para bailar La Bamba, se necessita una poca de gracia!

Hörs imorgon. Lovelove!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goo hon är då!! :) Kram!

2010-05-19 @ 18:18:28
URL: http://eriiicahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0