“How soon 'not now' becomes 'never'.”

Ett tag sen nu...

Förlåt som vanligt när jag slarvat med bloggen. Massa saker som spelat in att jag inte riktigt orkat blogga. Vet inte om det går att skylla på det men ibland får man ju helt enkelt bloggtorka.

Hostan har fortfarande inte försvunnit och jag har hostat i två veckor nu. Tycker iofs att det släpper i halsen på ett annat sätt nu så jag hoppas det är hostmedicinen som gör sitt och att jag slipper gå till läkare. Hatar som bekant att gå till doktorn.

Engla är lika gudomligt söt som vanligt...en ny attityd dock. Ungen är så trotsig att till och med min mor som är lugnet själv med Engla river sig i huvudet och säger "hon lyssnar ju verkligen inte" och nej, hon gör verkligen inte det. Jag och familjen satt och pratade häromdagen och jag kom fram till att om fan själv växte fram ur backen och sa ifrån så skulle hon spänna ögonen i honom med och bara nögapa "NEEEEEEEEEEEEJ". Jösses barnet mitt, lugna dig väl ^^ Men sötast i världen är hon allt i alla fall och jag älskar henne som en galning. Imorse väckte hon mig 04.30 och tyckte det var dags att gå upp. När jag sa att det var fortfarande alldeles för tidigt att gå upp så drog hon till mig i huvudet och gastade "dumma mamma" "Engla inte SOOOOOVAAAAAA" Då blev mamma vrång och gick därifrån och hon somnade allt om fint och sov till 8 imorse :)

Jag däremot somnade inte om eftersom jag skulle in till Säffle imorse. Åkte kl 6 och var hemma igen vid  7. Skönt att komma upp i ordentlig tid även om jag är skit trött nu :)

Jag och Engla har haft extrem nostalgi morgon idag. Lyssnade på E-rotic (tur att hon inte förstår engelska än). Dansat och skrattat som idioter har vi gjort och till slut däckade vi i en hög på golvet av all dans. Svettiga och rosenröda i trynena gick vi och tittade på Oso och myste i soffan :)

Nu ska jag gå och se efter vad busungen gör nu för det blev i en hast VÄLDIGT tyst.

Hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0