"I can´t give you anything"

Miss Li är typ bäst! Älskar henne!

Har nyss läst världens finaste brev som kom med posten. Tårarna rann kan jag säga. Han får mig att må bra hur dåligt jag än mådde till att börja med så läker han mig på nåt vis. Tack hjärtat för att du finns.

Skojade visst på FB förut med. Trodde Engla sov men hörde henne leka för bara en liten stund sen -,- Tur hon lägger sig själv när hon är trött och inte bråkar med mig när hon vet att det är läggdags. Duktig tjej har jag som bara struntar i att sova om hon mår dåligt. Annars sliter hon ut sig på bästa sätt och somnar när hon är trött...utan att skrika eller banka på dörren.

Vi har varit ute och lekt i ett par timmar nu å kvällen sen gick vi in och åt macka och Oboy. Eller Engla gjorde. Jag är fortfarande mätt efter middagen vi åt vid 14.00. Åt alldeles för mycket då :C

Nu ska jag nog ta en dusch eller så...vet inte alls ja. Trött som fan är jag i alla fall så en dusch och sen sängen möjligtvis?!

Natti natt och puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Puss gumman ♥

2010-05-04 @ 05:35:48
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0