“Love is like an hourglass, with the heart filling up as the brain empties”



Helt sjukt trött idag trots att jag sov som en stock hela natten. Kanske det som är felet. Sov väl för mycket antar jag :/

Tänker en massa idag trots att jag borde vara sträng förbjuden att använda tänkeknölen idag med risk för överhettning. Tänker på allt bra som händer runt omkring mig. Mina gosiga vänner som har en underbar tid framför sig och även jag. Tänker på hur glad jag är med hjärtat och hur lycklig jag är :) Men tänker även på en massa dumheter som borde vara som bortblåsta ur min skalle vid det här laget...jag menar, det är ju så mycket annat som är som bortblåst ;) Antar att negativa tankar och oförätter sitter i längre än något annat. Tur att jag har alla mina fina runt mig...ja alla förutom en just nu. Han sitter lååångt härifrån :( Saknar honom. Men han har gjort mig stolt idag :) Bara rökt 1 cigarett på hela dagen...det är fan inte illa det :)

Sitter och funderar på hur jag ska kunna hjälpa en mycket bra vän att ta sig igenom en jobbig sits i en ganska så utelämnande situation. Men ALP, jag hoppas du vet att jag finns här...jämt och ständigt. All kärlek till dig <3

Har även kikat runt lite mer på klänningar inför sommarens bröllop. Har blivit bjuden på bröllop, första i mitt liv tänkte jag säga men nästan. Det första visste ju ingen om innan vi väl satt där i kyrkan och gapade. Men det första bröllop jag faktiskt vet om i förväg. Måste ju vara fin så nu ska jag leta tag på en fin klänning :)

Ja nej nu har jag skrivit av mig liiite och måste bli bättre på detta tror jag...

Pussar och mest till min fina älskling :)








Kommentarer
Postat av: Gitsie

Har förstått på fb att ALP har det jobbigt nu, ge henne en kram från mig. ♥

Puss

2010-05-13 @ 20:35:14
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: lollo

Tack så mycket.... Eller hur man skriver. De är nu när de inte finns några ord utan man bara vill ge en stor kram..

2010-05-14 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0