“Love is what makes you smile when you're tired.”

Däckade på soffan inatt med. Förstår inte att jag är så trött. Det är så att när jag väl känner att NU, nu är jag trött så har jag bara ca 1 minut på mig innan jag somnar. Totalt död varje kväll. Somnar ifrån hjärtat hela tiden och skriver inte God Natt :( Dumma Sandra!

Ont i magen idag med. Lite från och till då. Ont i huvudet med. Funderar på när detta har tänkt att ge sig. Orkar knappt äta nåt heller ju. Blir lite yoghurt med äpple på morgon. Är typ allt jag orkar få i mig och sen lunch. Mat gör mig illamående :C Jag som älskar att äta egentligen. Allt blev såhär efter magsjukan :O

Engla talade om för mig att hon ville se Oso. Ja specialagent Oso, that is :) Söt hon är när hon kommer och berättar och talar om hur det ska vara. Hahahaha. Min fina lilla fisa. På fredag åker guldklimpen till sin far så jag har en barnledig helg.

Hjärtat kommer imorgon :) Längtar så det nästan värker i mig. Saknar dig så min fina älskling! <3

Nej nu ska jag och Engla mysa framför Oso och sen ska vi ut med Zorro.

Pussi hej!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jo sandra skönt att blogga igen :D

Men det är ju folk som inte är riktigt kloka som kommenterar man får ju inte ha en åsikt :)

Barn nr 2 ?? MAN GRATULERAR.

Vi får väl se vad som händer

Och vi får försöka styra en fika i Karlstad nån dag



Bamse kram

2010-05-06 @ 14:06:20
URL: http://jonnaolssonsemperfie.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Ville bara säga att jag tänker på dig. Puss ♥

2010-05-07 @ 11:29:39
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0