“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”



Hosta från helvetet!!! Jag hatar verkligen att vara sjuk. Att vara ensam, sjuk med en helvild unge är absolut inte det roligaste :(

Engla somnade 22.35 igår kväll, trots att jag la henne vid 20.00 då hon var trött. Klockan 04.15 inatt vaknade jag av att ungen skrek som en besatt från sitt rum om att hon skulle ha o´boy. Jag gick in med en mugg vatten och fick mig en utskällning utan dess like. Till slut fann hon sig i att hon fick någon o´boy sa god natt och la sig för att sova men innan jag hann ut ur rummet säger hon ; "sätt på dig kläder mamma, du inte frysa" :)
Antar att hon menade att om jag nu är så sjuk ska jag väl inte springa runt i linne och trosor liksom..haha :)
Sötast är hon fast hon driver mig till fullständigt vansinne vissa dagar...Puuuuh!

Pratade med kusin K för en liten stund sen. Hennes pojk är också helvild och hon är genomförkyld med feber och annat :( Hoppas du kryar på dig snart kusin :)

Drömde något totalt ovärt inatt. Var bara en sån där bajs dröm som egentligen kunde kvittat mig. Den handlade liksom inte om något bra över huvudtaget. Den handlade om mat, om mig, om jobb ja allt sånt som jag redan tänker på hela dagarna. Tänk att man inte ens kan få vara bekymmerfri när man sover ^^

Nej, ska gå och dö i soffan bredvis Engla en stund och be lite till Gud att jag blir frisk snart och att det blir varmt och fint väder ute. Hörs då!

Pussi


"Look into my eyes, you will see, what you mean to me"

<3



Kommentarer
Postat av: Anci

Gud så charmig tös..fast jag förstår om du inte tycker det mitt i natta =)

Hoppas du kryar på dig snart.

Kram

2010-05-15 @ 11:51:34
URL: http://fruwikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0