“Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.”



Trött, trött, trött idag. Precis som igår och antagligen samma visa imorgon :( Trött på min trötthet blir jag! Satte på lite kaffe, och rostar en macka nu men samtidigt som jag är hungrig känns det som att tanken på mat kväljer mig. Vet inte varför riktigt.

Engla fick ett vansinnes anfall för en stund sen och skällde ut tv;n för att det var Firma Fantasiflytt som hon tydligen inte tycker om längre. Hon tyckte om det förr vet jag men det går så snabbt i svängarna här att jag knappt hänger med. Nu skällde hon dessutom ut mig för att hon inte ville ha saltgurka på mackan fast hon skrek när jag tänkte strunta i saltgurkan...Åh herre om hon kunde bestämma sig någon gång ;) Finaste lilla beslutsångest damen :)

Tog en dusch nu på morgon och insåg att jag har väldigt lite schampo och balsam kvar...typ inget nu då eftersom jag tog det mesta. Typiskt. Handla måste jag göra imorgon...

Har suttit och tänkt en massa på Älvdalen och allt som hände där uppe, de sista dagarna. Pratade med en kär vän på fb mail häromdagen och insåg att jag inte träffat eller sett dom sen jag och Tommy var upp en snabbis när jag gick med Engla :O Har även tänkt på allt annat man ställde till med där uppe. Fina minnen från sista året, massa eländigt som innefattar en orange amazon, galet mycket fiskgratäng, äckligt mycket alkohol och en slö sista termin i skolan...usch usch, hahahahaha :) Saknar de som alla varit del av att skapa dom minnena. Tack!

Ja jag har så där äckligt mycket känslor i kroppen. Inte bara vår och sommarkänslor utan en massa massa massa känslor som jag inte ens vet vart de kommer ifrån. Började grina igår när jag fick ett fint sms av hjärtat, började grina när jag tittade på The secret millionaire, började grina när jag fick ett gulligt svar på ett sms och där det lät som om någon var orolig för hur det går med mig och skrev och frågade om jag hade något att stoppa i mig eftersom jag mådde dåligt. Herre Gud Sandra! Vad mesig du blivit :O

Pinsamt att erkänna nästan tycker jag. Jag som är hård som sten annars menar jag...hahahahahahaha ;)

Nej nu ska jag gå och mysa med Engla en stund innan dagen måste komma igång ordentligt.

Pussi



The heart that truly loves never forgets


Kommentarer
Postat av: anneli

Ja man kan ju bli så där vettu men det blir säkert bättre snart får vi hoppas,det e ju tur vi har minnen också så vi kan minnas hur störda o roliga o goa vi har varit!!HAHAHA Känslig blir man ju av en viss orsak!! BAMSE KRAMAR PÅ DEJ!!Anneli

2010-05-19 @ 10:32:44
Postat av: lollo

HAHAHAHAAHAAHAHAHA Ja bara skrattar =)

2010-05-19 @ 19:14:38
Postat av: Anci

Hihi..vilken goding =)



Det där du skrev härromdagen att titta till dem innan man själv går och sover, det MÅSTE jag med. Har gjort det varje dag sedan han föddes & har fått för mig att gör jag inte det händer det honom något. Men det kan ju lika gärna hända något under natten när man sover. Men, men man har sina idéer =)

2010-05-19 @ 20:18:26
URL: http://fruwikmans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja dom minnena man har därifrån är ju helt otroligt, och vet du vad det bästa var??

Att jag fick lära känna dig :)

_________________

Och som jag minns så jag jag dig gråta knappt en gång per år vi gick där....!!

Sandra du är en stark person <3 glöm inte de!!



Always in my heart, don forget that

2010-05-19 @ 23:51:44
URL: http://sandrasblogg.bloggproffs.se
Postat av: Gitsie

Stark är du vännen, tvivla aldrig på det.

Puss på dig finaste ♥

2010-05-21 @ 05:52:31
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0