"You can learn many things from children. How much patience you have, for instance". -Franklin P. Jones




Fan vad människor är tragiska egentligen. Kan inte förstå att jag ens utsätter mig och mina barn för omvärlden. Ibland skulle en stuga i djupaste urskogen sitta fint. Folk ränner omkring och beter sig som patetiska nollor och det är allt som oftast vi vettiga människor som får ta smällarna.

Jag vet egentligen inte ens om jag pratar om någon speciell längre för jag tycker mig se det här patetiska mönstret hos så många människor idag att det börjar bli svårt att skilja dom från varandra. Tur att jag har min fina, underbara familj och mina braiga vänner...som jag saknar så jag dör snart skall tilläggas :O

Angelica och Emma, jag måste få träffa er snart. Måste få prata av mig och berätta massa saker för er <3

Vet ni, jag insåg tragiskt nog för några dagar sedan att jag är en sådan där människa som alltid försöker ställa upp och göra det "rätta", för att förhindra att människor i min närhet ska må dåligt och för att, om jag kanske kan underlätta deras vardag med att finnas där så "ska jag göra det". Detta har visat sig vara ganska onödigt egentligen. Klart jag alltid ställer upp på de som jag räknar som mina riktiga vänner men då och då inser jag att de jag räknar som riktiga vänner kanske inte alltid ser mig på samma sätt. Att det jag ställt upp med bara var konstgjord andning tills dom hittar någon annan som de hellre tyr sig till. Inte mig emot. Lassa gärna över problemen på nästa men man känner sig samtidigt bortkastad som en gammal sopa...för att inte tala om vad man känner inför att det jag håller allra kärast nästan blir lika bortkastat...

Mina barn har ärligt försökt att driva mig till vansinne idag :D Saga har bara gapat och vrålat om mat hela dagen och för Engla fick jag inte ens gå på dass för förut utan att hon skulle med och "vakta" mig som hon sa...haha :D Engla har dessutom försökt äta mig ur huset idag. Hon har tydligen varit hungrig heeeeela dagen fast hon inte gör annat än att äta känns det som ^^ Undrar om det är någon moster-gen som hoppat över på henne?!?

Nej fy, nu ska jag rinna ut i soffan och titta på tv en stund innan det är dags för tant att sova. Natti natt alla :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskade vännen. ♥



Har läst ikapp nu, hade helt missat att du börjat blogga igen. Ja vi MÅSTE ses nu snart, har ju massor att ta igen.

Älskar dig gumman.

Puss

2011-04-25 @ 22:36:31
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0