“Children will not remember you for the material things you provided but for the feeling that you cherished them.”




Morgon stund har guld i mund...:) Engla leker, Saga kryper omkring, Jimmy jobbar och jag gör lite allt möjligt.

Helgen har varit fin trots förkylning och skit. I lördags var vi på bröllop i Borgvik. Det lyckliga brudparet var så fina så. Igår tog Jimmy med sig Saga till Bengtsfors för att hälsa på Anders som precis fått komma hem från sjukhuset och Engla blev kvar hemma hos mig. Konstaterade igår kväll att hon inte mår riktigt 100, när hon däckade strax efter läggdags. Mammas stora skruttfia :( I övrigt så har saker sakta men säkert börjat gå mot det normala igen. Engla sover på nätterna nu i alla fall efter att ha haft nattskräcks maraton sedan i onsdags natt....:( Orsaken för mig är ganska klar men ingen idé jag skriver mer för då får jag väl skit som vanligt. Är så trött på att trippa på tå för idioter som uppenbarligen inte kan eller vet ett skit men, jaja!

Saknar mig älskling gör jag. Önskar att klockan var 16.30 och att min fina kommer hem.

Saga har fått ett eget rum och hon sover skönt där vad det verkar. Redan första natten sov hon hela natten som vanligt så vi är ganska nöjda. Nu ska det bara möbleras om i vårt sovrum också sen tror jag lägenheten är hyfsat fin faktiskt.

Linn och Nadja åkte på jobb igår. Ända ner till Småland denna gång så Anthony ska vara här hos mormor och mig i en vecka :)
På torsdag ska jag och Engla på inskolningssamtal på dagis och sedan är det bara att börja inskolningen :D Nervös mamma, jaaaa!

Nu ska jag och barnen leka lite tillsammans och sen ska jag försöka möblera lite...eller åtminstone komma på hur jag vill ha allt så jag och Jimmy kan flytta de tyngsta grejerna tillsammans sen :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0